loading...
دانلود نرم افزار ها و بازی های گوشی همراه
علی افضلی بازدید : 26 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (5)
این سایت با تمام اطلاعاتش و بدون هیچ تبلیغی از مدیر قبلی به فروش می رسد:aliafzali79@gmail.com
علی افضلی بازدید : 31 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

فایرفاکس برای آندروید، مرورگر وب رایگان تلفن همراه قرار می دهد که قدرت از وب باز در دستان شما است.موزیلا فایرفاکس مرورگر رسمی آندروید سریع، آسان برای استفاده، و قابل تنظیم است، با آخرین ویژگی های امنیتی و حفظ حریم خصوصی به شما کمک کند امن بر روی اینترنت باقی بماند. 
Fast- دسترسی، فهرست و جستجو در وب در سرعت های دنباله دار 
هوشمند سایت های مورد علاقه خود را و فیلم تلفن همراه را در نوک انگشتان خود را با جستجوی هوشمند، آسان برای استفاده و ویژگی های همگام سازی زبانه ها نگه دارید، و دسکتاپ به همراه 
Safe- اطمینان حاصل کنید که مرورگر خود آندروید امن و خصوصی با تنظیمات امنیتی گسترده باقی می ماند، افزودنیها، و ویژگی هایی مانند عدم آهنگ

علی افضلی بازدید : 33 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

ZDbox می توانید باتری خود را ذخیره و افزایش سرعت در حال اجرا اندیشه خود را! 
ZDbox شگفت انگیز همه در یک toolbox.It می توانید باتری خود را ذخیره و افزایش سرعت در حال اجرا اندیشه خود است! پنج ستاره در انجمن انجمن. 
ZDbox همه در یک جعبه ابزار شگفت انگیز و رایگان است. این دارای مجموعه ای از ابزارهای مفید دارای یک رابط خوب و آسان برای استفاده و. با ZDbox شما گرفتن تلفن همراه / همراه خود تحت کنترل، به راحتی برخی از بهینه سازی و سفارشی کردن آن با نیازهای شما. یک ابزار ضروری که شما را دوست دارم!

علی افضلی بازدید : 53 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

باز کردن قفل پتانسیل تایپ کردن خود را. 
برنده صدای * جوایز وبی مردم برای نوآوری، 2012 * 
* برنده موبایل جایزه کنگره جهانی برای نوآوری، 2012 * 
آشنایی با باهوش ترین صفحه کلید صفحه نمایش لمسی جهان برای آندروید. 
SwiftKey 3 فهمد که چگونه در کلمات با هم کار کنند، به اصلاحات بسیار دقیق تر و پیش بینی نسبت به دیگر صفحه کلید. تایپ کردن بسیار درهم و برهم به طرزی جادویی حس می کند، حتی اگر شما از دست فاصله، و SwiftKey 3 نیز کلمات بعدی شما را پیش بینی می کند.

علی افضلی بازدید : 24 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)

مخفی خود را حفظ حریم خصوصی عکس ها / فیلم ها! 
* به عنوان برنامه سال از سوی مجله تایمز انتخاب شده! * 
"گالری قفل" مدیریت عکس ها و فیلم های به صورت جداگانه آنها را پنهان و آن را به یک برنامه است که کاملا مورد نیاز برای حفاظت از حریم خصوصی شخصی است. این محصول یکی از برنامه های محبوب ترین در جهان است و یکی از 10 نرم افزار بالا به فروش می رسد در گوگل بازار است.

علی افضلی بازدید : 23 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)

ویرایشگر عکس نرم افزار ساده و آسان برای دستکاری عکس است. 
تنظیم رنگ، اضافه کردن اثرات، چرخش، برش، تغییر اندازه، قاب، و قرعه کشی در عکس های شما. گزینه های تنظیم رنگ شامل رنگ، اشباع، کنتراست و روشنایی. علاوه بر این، ویرایشگر عکس ارائه می دهد انواع زیادی از اثرات برای عکس های شما از جمله تصحیح گاما، کنتراست خودکار، خودکار تن، محو کردن، تیز کردن، رنگ و روغن، طرح، سیاه و سفید کنتراست بالا، قهوه ای، و بسیاری دیگر. 
آسان رابط لمسی و خرج کردن به زوم می سازد ساده برای بازی با عکس های خود را دریافت و نگاه دقیق مورد نظر شما. ویرایش عکس ها از گالری و دوربین است. 
جویی در هزینه نتیجه نهایی خود را به گالری خود، به عنوان تصویر زمینه و یا بر روی کارت SD خود را. عکس های خود را به اشتراک بگذارید با استفاده از هر یک از خدمات بر روی دستگاه شما مانند ایمیل، پیکاسا، فیس بوک، توییتر، و یا هر روش به اشتراک گذاری شما ترجیح می دهید.

علی افضلی بازدید : 641 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)

ساده ترین راه برای تزئین اندیشه شما. 
نماد تغییر نرم افزار است که باعث میانبر با آیکون های جدید در صفحه اصلی است. 
نماد را می توان از گالری و تعداد زیادی از بسته های آیکون انتخاب شده است. 
شما می توانید گوشی خود را تزئین!

علی افضلی بازدید : 34 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)

این یک نسخه بتا از مو + برای آندروید، تماس رایگان و نرم افزار پیام کوتاه است. نظرات شما برای ما بسیار مهم است. لطفا به طور مستقیم به ما ایمیل اگر شما هر گونه مشکلات و یا درخواست. تشکر از شما! با مو +، شما می توانید تماس بگیرید و یا متن هر تعداد در ایالات متحده یا کانادا کاملا رایگان! این نرم افزار که زندگی شما را تغییر است! هر جا که بری، تا زمانی که شما دسترسی به اینترنت، تماس رایگان تلفنی و پیام کوتاه (به شمال امریکا) درست در نوک انگشتان شما هستند!

علی افضلی بازدید : 21 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)

تنظیمات گسترده قرار می دهد تنظیمات مورد علاقه خود و یا کلید های میانبر برنامه به نوار اطلاع رسانی و به شما امکان دسترسی به آنها به راحتی. شما می توانید بلافاصله تنظیمات آندروید حتی بدون خروج از برنامه استفاده می کنید تنظیم کنید. تنظیمات تمدید شده زمان خود را ذخیره کنید به انجام کارهای بهتر است. اگر شما آن را می خواهم و شما می خواهید به حمایت از توسعه بیشتر شما می توانید یک فرمت در نرم افزار خرید.


علی افضلی بازدید : 33 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

تماس محل کار درست مانند ورود به سیستم به طور پیش فرض تماس آندروید خود را، اما همچنین موجب صرفه جویی در مکان شما را هر زمان که شما شماره گیری، دریافت، و یا از دست یک تماس. آیا صرفه جویی نیست و یا نشان می دهد محل تماس گیرنده. این تنها موجب صرفه جویی در محل شما. پس از آن شما می توانید مکان های تماس خود را بر روی یک نقشه (همه 

علی افضلی بازدید : 35 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

نگاهی به عکس فوری از صفحه نمایش خود را و ویرایش / سهم! نرم افزار تصویر کامل ترین! حالا شما می توانید یک تصویر لحظهای به راحتی بر روی دستگاه شما آندروید را (بدون ریشه مورد نیاز است، اما دستگاه اتصال ممکن است به کامپیوتر و اجرای برنامه). نگاهی به تصاویر در قرص، تلفن خود و یا دیگر دستگاه های آندروید به صورت رایگان! اشتراک، قرعه کشی، اضافه کردن متن به تصویر و یا حتی ارسال / ویرایش تصاویر چند! * اگر شما می توانید این نرم افزار می کنید به کار لطفا به ما ایمیل بزنید و آن را در بررسیها ارسال نکنید از ما نمی توانیم به بررسی پاسخ دهند. با تشکر. ** چرا در عکس نهایی کامل نرم افزار ضبط صفحه نمایش است؟ خوب، آن را تا به بسیاری از ویژگی های و ما بیش از 10 روش ضبط های مختلف پشتیبانی می کند. بنابراین اگر از این برنامه می توانید یک عکس از صفحه بدون نرم افزار تصویر دیگر را نمی خواهد! ما از ریشه و غیر ریشه دارد دستگاه. با این حال، اگر شما یک تلفن غیر ریشه دارد شما ممکن است برای اجرای یک برنامه کوچک بر روی کامپیوتر شما را قادر می سازد روی صفحه نمایش قابلیت عکاسی. دفعات بازدید: پرسش و پاسخ برای اطلاعات بیشتر.

علی افضلی بازدید : 26 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

تماس و SMS آسان مسدود کننده تماس کارآمد ترین مسدود کردن برنامه ها برای آندروید برای جلوگیری از تماس های نگران کننده و SMS است. این بلوک برنامه SMS های ناخواسته و تماس های از لیست سیاه و همچنین اعداد خصوصی که بیشتر وقت را از سازمان تبلیغات مختلف آمده است. شما می توانید در تماس گیرنده و یا فقط تماس لال را قطع کند. خداحافظی به مزاحم و ناخواسته تماس های تلفنی و متون

علی افضلی بازدید : 24 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

این برنامه به شما کمک خواهد کرد برقراری تماس و ارسال پیام های به سرعت. شما می توانید مخاطبین خود را با استفاده از رابط گروه های سازماندهی کنند. ویجت راحت خواهد تماس و یا ارسال SMS با یک کلیک، و همچنین در مورد تاریخ تماس ها و پیام ها از مخاطب انتخاب شده را یاد بگیرند. با گروه شما به راحتی می توانید مخاطبین خود را سازماندهی کنند. شما می توانید هر تعداد از ویدجت برای مخاطبین مختلف را اضافه کنید، و در نتیجه تشکیل دسکتاپ برای تماس سریع و پیام است.

علی افضلی بازدید : 30 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

فای اتصال اینترنت با نرم افزار - انجمن نسخه 
کانون فای تتر (حالت موقت، AP در صورت وجود)، بلوتوث 
اشتراک گذاری اتصال به اینترنت 3G/4G خود را با ویندوز، سیستم عامل مک X، اوبونتو، PS3، رشته مهندسی، ایکس باکس. بدون هزینه افسار.

علی افضلی بازدید : 31 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

- آگهی ------ 1) RAZR DROID، کهکشان Travian.ir :: تراوین - ممکن است فلش کار نمی کند. 2) اگر متن به گفتار مشکل، پرسش و پاسخ زیر 3 به عنوان خوانده شده) INFO FOR SETUP GOSMS-GO SMS >> تنظیمات >> Advanced شوید >> دریافت تنظیمات >> تیک گزینه "غیر فعال کردن آگاه شدن از طریق پیام دیگر" 4) اگر آن را ندارد ' تی کار، راه اندازی مجدد و یا کشتن تمام مراحل با استفاده از مثل کار قاتل ---------- # هشدار از طریق / هشدار فلش - فلش زمانی که یک آگاه سازی جدید می رسد در برنامه های انتخاب شده (Whatsapp، ایمیل، توییتر، زنگ هشدار / ساعت، مسنجر، هر برنامه دیگر) (لازم است برای فعال سازی [دسترسی] خدمات)

علی افضلی بازدید : 7 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

*** UP SPEED! سه برابر سریعتر دانلود ****** بیش از 3 میلیون کاربر CHOICES **** شما هنوز هم می توانید شروع به دانلود خود را با کپی / چسباندن لینک خود را به لینک در نوار آدرس مرورگر * به اشتراک گذاری برای صفحات وب و آدرس های دانلود نیز برای دانلود نسخهها کار * استفاده از دانلود منیجر برای آندروید به نحو دانلود و مدیریت هر نوع و یا اندازه پرونده. غلبه بر بسیاری از محدودیتهای دریافت ها به طور پیش فرض، مانند احراز هویت، چک کردن یکپارچگی، پشتیبانی از انواع فایل ها و مدیریت چرخه عمر دانلود کنید. ویژگی های مرورگر وب

علی افضلی بازدید : 44 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

مدیریت فایل مدیریت فایل را Holo با مضمون و نرم افزار اکسپلورر گردد برای گوشی های آندروید و قرص است. با پاک مدیریت فایل می توانید به راحتی پیدا کنید، فهرست، حرکت می کند، فشرده سازی، و در غیر این صورت سازماندهی همه فایل ها و برنامه ها بر روی برو خود را! * توسعه پاک مدیر فایل است که با تبلیغات پشتیبانی می شود. اما از بین بردن AD شما را کمتر از یک قهوه هزینه! :) ***


علی افضلی بازدید : 26 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (1)

ترجمه به زبان آسان - سریع و آسان است. - 70 زبان - ترجمه متن - ترجمه صوتی - گوش دادن به ترجمه شما - استفاده از صدای شما - اضافه کردن به لیست علاقه مندی ها - به اشتراک گذاری / ارسال ترجمه - کپی ترجمه - گفتار به متن - متن به گفتار - گرافیک خوب

علی افضلی بازدید : 29 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

Lazors یک بازی پازل از لیزر و آینه ارائه بیش از صد سطوح، اعم از حواس او را پرت آسان به چالش های سخت است. + 150 سطح + گیم پلی بصری + سیستم نکته + گرافیک HD حرکت بلوک، منعکس کننده لیزری، ضربه تمام اهداف!

علی افضلی بازدید : 41 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

بهترین بازی بسکتبال برای آندروید! توجه: بسیار اعتیاد آور است! امتیاز 25 عکس از 5 موقعیت خود را در کمتر از 60 ثانیه! لذت بردن از گرافیک 3D، فیزیک واقع گرایانه و گیم پلی اعتیاد آور است. شلیک توپ را با انگشت خود، دوستان خود را به چالش و کسب سکه ها. PREMIUM نسخه AD-FREE نیز موجود است. شیر "مشاهده موارد بیشتری» زیر آن را دانلود کنید. TOO EASY؟ سعی کنید افزایش دشواری! اضافه کردن بیش از 300 000 بازیکن جدید در هر ماه!ALL مجوز های امنیتی در صفحه وب بازی را توضیح دهند.  اگر شما در حال اجرا CM و بازی می پرسد برای ریشه، آن را نادیده گرفت (را ریشه اعطا نشده است) - این فقط یک قطعی و بازی می کند و حتی آن را نیاز ندارد.

 

علی افضلی بازدید : 37 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

همه چیز در قرعه کشی، فقط با "یک دست" بیش از 12million بازیکنان می باشد. سعی کنید برای لذت بردن از "طراحی یک دست". این فقط رایگان! بازی پازل شگفت انگیز از Ecapyc، "یک نقشه کشی لمسی" موجود در گوگل بازی است! شما می توانید تمام محتویات این بازی "آزاد" لذت بردن از! "آموزش مغز بوده است بنابراین هرگز پاپ - Appeggs.com" "فقط یک تماس، هیچ چیز دیگری، بیشتر مردم باید بازی - androidzoom" 

 

علی افضلی بازدید : 51 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

سلام صدای یادداشت نرم افزار اندروید سبک صدای یادداشت است. UI بسیار سرد مانند اندروید و آسان برای استفاده. شما می توانید هیجان انگیز تجربه کاربر آیفون در گوشی آندروید دریافت کنید! 
از ویژگی های مهم: 
- آیفون iOS6.1 UI سبک 
- پشتیبانی از تمام ویژگی های آیفون صوتی یادداشت 
- پشتیبانی از صدای یادداشت ضبط و پخش 
- پشتیبانی از صدای یادداشت تقسیم کنید و حذف 
- پشتیبانی سلام برنامه نویس نرم افزار بسته های نرم افزاری کلید (50٪ تخفیف) 
لذت بردن از آن!

علی افضلی بازدید : 30 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

 

برای حفاظت از اطلاعات شما و موبایل ماجراهای شما

ESET موبایل امنیت برتری با نرخ 99.7٪ تشخیص (منبع: AV-TEST مه / ژوئن 2013)

لذت بردن از زمان خود را آنلاین، شبکه های اجتماعی و یا خرید، حفاظت شده توسط فن آوری ESET است که با موفقیت حفظ مشتریان برای ثبت رکورد شکستن 10 سال متوالی (منبع: ویروس بولتن، جوایز VB100).

فن آوری ESET به شما اجازه می دهد امن ماندن و کنترل تلفن و یا قرص خود و داده های شخصی بدون توجه به آنچه، حتی اگر دستگاه شما می رود از دست رفته.

ویژگی های امنیتی هسته آزاد هستند، به حق بیمه از پتانسیل کامل از ESET موبایل امنیت بهره مند شوند.

علی افضلی بازدید : 45 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

بازی دخمه پرپیچ و خم مبتنی بر شیب های فیزیک واقع گرایانه، گرافیک های 3D و بیشتر! 
اتمام جدید ترین بازی ما، چهار روز: دفاع جهانی! این بازی برج دفاعی رایگان با گرافیک بسیار جذاب 3D است! 
یک ور یک بازی پیچ و خم دخمه پرپیچ و خم با تاکید بر فیزیک واقع گرایانه، گرافیک های 3D و تجربه بازی های درجه یک است. راه خود را از دیوار، حفره، و قطعات دوار گذشته رول به منظور به حرکت توپ را به هدف. یک ور شامل 258 سطح، و شما می توانید سطح خود را آنلاین ایجاد و به اشتراک بگذارید! و با پشتیبانی OpenFeint برای امتیازات و موفقیتها بالا، همیشه چیزی وجود دارد به جدید انجام دهید! 
این نسخه از حالت حمله به طور کامل عملکرد و پشتیبانی شده توسط تبلیغات است.

علی افضلی بازدید : 22 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

*** DOT LOCK و PIN کد امنیتی *** 
*** STORAGE SECRET برای داده های شما *** 
*** مزاحمان CATCH با عکس و GPS ***

قفل صفحه نمایش طراحی شده است برای حفظ اطلاعات مهم خود را امن و مطمئن. جلوگیری از دسترسی غیر مجاز به وسیله ایجاد یک قفل الگوی مخفی یا کد پین. دریافت دقیق شکستن در گزارش از جمله عکس مزاحم، تاریخ، زمان و محل خود را بر روی نقشه.

ذخیره سازی عکس ها، فیلم ها، یادداشت ها و مخاطبین در پوشه های مخفی. احمق مزاحمان به وسیله ایجاد یک رمز عبور جعلی و گرفتن آنها را قرمز دست با سیستم ردیابی هوشمند ساخته شده است در ما.

علی افضلی بازدید : 53 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

تماس ضبط یک ابزار کوچک است که شما می توانید تماس های تلفنی ضبط و پخش آن را به عقب و ضبط انتقال از طریق SkyDrive خود را است.

توجه داشته باشید: تماس ضبط می کند بر روی ویندوز تلفن 8 دستگاه به علت قطع میکروفون برای برنامه های حزب 3 در طول تماس کار نمی کند. با عرض پوزش برای ناراحتی.

با ضبط تماس شما می توانید: 
- ضبط تماس تلفنی خود را. 
- بازی ضبط است. 
- اضافه کردن یک نام / تعداد که شما با به ضبط صحبت کردیم. 
- علامت گذاری تماس ضبط به عنوان مهم با یک ستاره. 
- ارسال ضبط به SkyDrive برای انتقال. 
- پین برای شروع، یک شیر شروع به ضبط از روی صفحه نمایش شروع کنید. 
- حفاظت از رمز عبور برای ضبط محرمانه شما. 
- و از همه مهمتر این برنامه رایگان است!

علی افضلی بازدید : 38 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

جالبترین بازی هاکی روی هوا می آید به گوشی شما!

هر گونه بازخورد لطفا ایمیل به ما، چرا که ما نمی توانیم در نظر پاسخ دهید. با تشکر بسیار برای تمام حمایت خود را در بازی های ما!

گرافیک بسیار سرد طراحی شده، اثرات ذرات رنگارنگ، فیزیک واقع گرایانه، گیم پلی فوق العاده صاف و موسیقی متن فیلم های زنده!

هر دو حالت 1 بازیکن و 2 حالت بازیکنان ارائه شده، اعتیاد آور و هیجان!

چالش خود را با حریف کامپیوتر در حالت 1 بازیکن. 4 سطح دشواری برای انتخاب وجود دارد. سطح مجنون شگفت دیوانه بازی است!

هماهنگی دست و چشم خود را، به چالش با دوستان خود را در حالت 2 بازیکن در تنها در یک وسیله. شما می توانید احساس بازی واقعی درست مثل در اتاق بازی را تجربه کنند.

علی افضلی بازدید : 62 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

کاهش تلفن شما انگشت خود, انتخاب یک کاتر از انتخاب شما می باشد. شما به همراه یک انگشت کاتر!! شما در انگشت لمس کاهش خواهد داد, و صفحه بر خواهد شد با خون واقعی!! ترساندن دوستان شما با خون بر روی تلفن! انها را حدس تلفن شما چگونه می تواند انگشت خود را کاهش و صفحه شما چطور با می وصله های خون واقعی بر چانه‌اش پاشیده بود!! این کاربرد شگفت انگیزی است که دوستان شما را شوکه شده شجاعت شما به عنوان شما لمس گزینه‌ها! با واقع گرایانه حتی بهتر از ان به نظر میرسد! شما نه تنها آن را کاهش خواهد داد اما شما نیز انگشت خود را ابزارهای مختلف استفاده کنید, یک زنجیره شاهد یا یک چوب کاتر شاهد!

علی افضلی بازدید : 63 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

 

موضوع cm7 ساندویچ بستنی این دستگاه های hdpi تنها برای است. دارایی های از دست رفته را نادیده بگیریم که استفاده از این موضوع اطلاع. لطفا دستورالعمل را خواند. این موضوع یک برنامه جدید موضوع t-mobile موتور در cyanogenmod 7 منابع و برخی دیگر roms. این موضوع الهام گرفته است android 4: بستنی ساندویچ. قفل صفحه و برخی از سیستم dialogs نظرشان را نمی توان در این موضوع t-mobile موتور, بنابراین انها بدون تغییر باقی خواهد ماند....

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 34
  • بازدید کلی : 5,748