loading...
دانلود نرم افزار ها و بازی های گوشی همراه
علی افضلی بازدید : 31 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

- آگهی ------ 1) RAZR DROID، کهکشان Travian.ir :: تراوین - ممکن است فلش کار نمی کند. 2) اگر متن به گفتار مشکل، پرسش و پاسخ زیر 3 به عنوان خوانده شده) INFO FOR SETUP GOSMS-GO SMS >> تنظیمات >> Advanced شوید >> دریافت تنظیمات >> تیک گزینه "غیر فعال کردن آگاه شدن از طریق پیام دیگر" 4) اگر آن را ندارد ' تی کار، راه اندازی مجدد و یا کشتن تمام مراحل با استفاده از مثل کار قاتل ---------- # هشدار از طریق / هشدار فلش - فلش زمانی که یک آگاه سازی جدید می رسد در برنامه های انتخاب شده (Whatsapp، ایمیل، توییتر، زنگ هشدار / ساعت، مسنجر، هر برنامه دیگر) (لازم است برای فعال سازی [دسترسی] خدمات)

علی افضلی بازدید : 7 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

*** UP SPEED! سه برابر سریعتر دانلود ****** بیش از 3 میلیون کاربر CHOICES **** شما هنوز هم می توانید شروع به دانلود خود را با کپی / چسباندن لینک خود را به لینک در نوار آدرس مرورگر * به اشتراک گذاری برای صفحات وب و آدرس های دانلود نیز برای دانلود نسخهها کار * استفاده از دانلود منیجر برای آندروید به نحو دانلود و مدیریت هر نوع و یا اندازه پرونده. غلبه بر بسیاری از محدودیتهای دریافت ها به طور پیش فرض، مانند احراز هویت، چک کردن یکپارچگی، پشتیبانی از انواع فایل ها و مدیریت چرخه عمر دانلود کنید. ویژگی های مرورگر وب

علی افضلی بازدید : 44 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

مدیریت فایل مدیریت فایل را Holo با مضمون و نرم افزار اکسپلورر گردد برای گوشی های آندروید و قرص است. با پاک مدیریت فایل می توانید به راحتی پیدا کنید، فهرست، حرکت می کند، فشرده سازی، و در غیر این صورت سازماندهی همه فایل ها و برنامه ها بر روی برو خود را! * توسعه پاک مدیر فایل است که با تبلیغات پشتیبانی می شود. اما از بین بردن AD شما را کمتر از یک قهوه هزینه! :) ***


علی افضلی بازدید : 26 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (1)

ترجمه به زبان آسان - سریع و آسان است. - 70 زبان - ترجمه متن - ترجمه صوتی - گوش دادن به ترجمه شما - استفاده از صدای شما - اضافه کردن به لیست علاقه مندی ها - به اشتراک گذاری / ارسال ترجمه - کپی ترجمه - گفتار به متن - متن به گفتار - گرافیک خوب

علی افضلی بازدید : 29 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

Lazors یک بازی پازل از لیزر و آینه ارائه بیش از صد سطوح، اعم از حواس او را پرت آسان به چالش های سخت است. + 150 سطح + گیم پلی بصری + سیستم نکته + گرافیک HD حرکت بلوک، منعکس کننده لیزری، ضربه تمام اهداف!

علی افضلی بازدید : 42 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

بهترین بازی بسکتبال برای آندروید! توجه: بسیار اعتیاد آور است! امتیاز 25 عکس از 5 موقعیت خود را در کمتر از 60 ثانیه! لذت بردن از گرافیک 3D، فیزیک واقع گرایانه و گیم پلی اعتیاد آور است. شلیک توپ را با انگشت خود، دوستان خود را به چالش و کسب سکه ها. PREMIUM نسخه AD-FREE نیز موجود است. شیر "مشاهده موارد بیشتری» زیر آن را دانلود کنید. TOO EASY؟ سعی کنید افزایش دشواری! اضافه کردن بیش از 300 000 بازیکن جدید در هر ماه!ALL مجوز های امنیتی در صفحه وب بازی را توضیح دهند.  اگر شما در حال اجرا CM و بازی می پرسد برای ریشه، آن را نادیده گرفت (را ریشه اعطا نشده است) - این فقط یک قطعی و بازی می کند و حتی آن را نیاز ندارد.

 

علی افضلی بازدید : 37 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

همه چیز در قرعه کشی، فقط با "یک دست" بیش از 12million بازیکنان می باشد. سعی کنید برای لذت بردن از "طراحی یک دست". این فقط رایگان! بازی پازل شگفت انگیز از Ecapyc، "یک نقشه کشی لمسی" موجود در گوگل بازی است! شما می توانید تمام محتویات این بازی "آزاد" لذت بردن از! "آموزش مغز بوده است بنابراین هرگز پاپ - Appeggs.com" "فقط یک تماس، هیچ چیز دیگری، بیشتر مردم باید بازی - androidzoom" 

 

علی افضلی بازدید : 51 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

سلام صدای یادداشت نرم افزار اندروید سبک صدای یادداشت است. UI بسیار سرد مانند اندروید و آسان برای استفاده. شما می توانید هیجان انگیز تجربه کاربر آیفون در گوشی آندروید دریافت کنید! 
از ویژگی های مهم: 
- آیفون iOS6.1 UI سبک 
- پشتیبانی از تمام ویژگی های آیفون صوتی یادداشت 
- پشتیبانی از صدای یادداشت ضبط و پخش 
- پشتیبانی از صدای یادداشت تقسیم کنید و حذف 
- پشتیبانی سلام برنامه نویس نرم افزار بسته های نرم افزاری کلید (50٪ تخفیف) 
لذت بردن از آن!

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 40
  • بازدید کلی : 5,754